Wsparcie w trudnych chwilach – nowe dyżury telefoniczne

katarzyna_nowak_ATERIMA_MEDChcesz podzielić się swoimi troskami? Może potrzebujesz wsparcia? Specjalnie dla naszych Opiekunów uruchomiliśmy właśnie nowe dyżury telefoniczne: „Wsparcie w trudnych chwilach”.

Doceniamy pracę naszych Opiekunów i staramy się robić jak najwięcej, by Wam ją ułatwić. W myśl naszego motta „Zaopiekuj się naszym podopiecznym, my zaopiekujemy się Tobą” szczególnie ważne jest dla nas Wasze bezpieczeństwo i dobre samopoczucie. 

W wakacje zebraliśmy opinie naszych Opiekunów na temat współpracy z ATERIMA MED (zobacz wyniki badania satysfakcji). Wasze odpowiedzi pokazały nam, co możemy dla Was zrobić, abyście pracując z nami czuli się jeszcze bardziej zaopiekowani. Właśnie dlatego rozpoczęliśmy cykliczne dyżury telefoniczne pod nazwą „Wsparcie w trudnych chwilach”.

Na telefony od Opiekunów zatrudnionych w ATERIMA MED czeka nasz Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w pracy z seniorami, ich rodzinami i Opiekunami. Chętnie porozmawia z Wami o trudnych sytuacjach w pracy za granicą. Pomoże w zrozumieniu tego, co się dzieje, pokaże problem z innej perspektywy czyli takiej, w której będzie możliwy do rozwiązania. 

Wiemy, że telefon nie zastąpi kontaktu na żywo, jednak z drugiej strony taka rozmowa może bardzo pomóc. Czasem podsunięcie pomysłu, sposobu reagowania wystarczy, by wesprzeć Opiekuna w trudnościach. Chodzi także o to, by pomóc w rozładowaniu emocji takich jak gniew, złość, smutek czy tęsknota.

Więcej informacji i numer telefonu dostępny jest u Waszych Koordynatorów ATERIMA MED oraz w „Unter uns”.

Do usłyszenia!