W ATERIMA MED jesteśmy w stałym kontakcie z Opiekunami!

W ATERIMA MED bardzo dużą wagę przykładamy do częstego kontaktu z zatrudnionymi u nas Opiekunami. Nasi Koordynatorzy zawsze są do Waszej dyspozycji.

Podsumowaliśmy ilość połączeń odbieranych i wykonywanych przez pracowników Działu Obsługi Klienta ATERIMA MED. Prezentują się one następująco:

  • łączna liczba zarejestrowanych połączeń przychodzących wyniosła 26 795,
  • Dział Obsługi Klienta odbierał średnio aż 750 połączeń miesięcznie,
  • 77 432 – ta imponująca liczba prezentuje natomiast ilość połączeń wychodzących do naszych Opiekunów!

Wynika z tego jasno, że nasi Opiekunowie często do nas dzwonią – a my do nich jeszcze częściej! :) Na jedną rozmowę przychodzącą wykonujemy trzy wychodzące. Do tego dochodzą setki SMSów i maili!

Jak widać, dokładamy wszelkich starań, aby nasi pracownicy zawsze mogli na nas polegać – także w weekendy i święta.

W Dziale Obsługi Klienta staramy się ciągle rozwijać, błyskawicznie odbierać telefony i mieć jak najlepszy kontakt z wszystkimi naszymi pracownikami.